طراحی دکوراسیون داخلی اداره و اداری

گروه پایا دکور , طراح و مجری تخصصی خدمات دکوراسیون اداره و اداری در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.دکوراسیون و چیدمان صحیح از جمله مهم ترین مواردی است که باید برای افزایش زیبایی و استاندارد سازی هر فضایی به آن توجه داشت. امروزه اکثر صاحبان مشاغل ارجمند می دانند که بر اساس نوع کسب و کارشان باید از دکوراسیون داخلی مختلفی استفاده کنند و به جز مفاهیم و اصول بنیادین در این مقوله، بقیه ی موارد متفاوت می باشد و بر حسب نوع بیزینس، توسط مجموعه ی پایا دکور بررسی و تامین خواهد شد.

دکوراسیون اداره

دکوراسیون اداری با توجه به نوع کار و محیط کاری رسمی، قطعا چیدمان متفاوتی را نسبت به سایر مشاغل دارد. در واقع یکی از اصلی ترین دلایل طراحی دکور داخلی این است که محیط اداره به گونه ای بهینه سازی گردد که علاوه بر افزایش روحیه و انرژی مثبت برای کارکنان موجبات بهتر و سریع تر انجام شدن کارها را نیز فراهم سازد؛ بر این اساس برای طراحی دکوراسیون اداره نیاز به تجربه و دانش لازم می باشد و معمولا ادارات و سازمان ها این کار را به شرکت های فعال در این زمینه برون سپاری می کنند تا علاوه بر کاهش زمان اجرا و تعدیل هزینه ها، از یک دکوراسیون مناسب و زیبا و مطابق با استاندارد های جهانی بهره مند شوند.

طراحی دکوراسیون داخلی اداره

برای طراحی دکوراسیون اداره و اداری مناسب به چه نکاتی باید توجه شود؟

  • در ابتدا لازم است که شخص یا شرکتی که این مسئولیت را بر عهده می گیرد، اطلاعات اولیه لازم را به دست بیاورد و نسبت به این موضوع نیاز سنجی های لازم را انجام دهد، برای مثال در کدام بخش اداره چه کاری انجام می شود و در چه محیطی و با چه تجهیزاتی می توان آن کار را بهتر انجام داد؟ برای مثال فرض کنید که در یک اداره از سیستم های کامپیوتری استفاده می شود، پس در آن فضا علاوه بر نور طبیعی که در طول روز موجود می باشد، نیاز به پیاده سازی تکنیک های نورپردازی صحیح در پر.ژه طراحی دکوراسیون اداری، به منظور تامین سلامت چشم ها و تسریع انجام امور می باشد و همچنین باید از میز و صندلی های استاندارد و یا از پارتیشن بندی های اداری برای تفکیک جایگاه فعالیت کارمندان استفاده نمود. تشخیص تمامی موارد لازم برای طراحی دکوراسیون اداره بر عهده ی مجموعه ی پایا دکور می باشد و در این خصوص از راهنمایی و کمک کارفرمایان نیز استفاده خواهد شد تا نتیجه ی نهایی به میزان زیادی با سلیقه و نظر آنان نیز مطابقت داشته باشد.
  • متراژ داخلی محیط در انتخاب نوع دکوراسیون بسیار تاثیر گذار است. میزان فضایی که در اختیار دارید می تواند بر روی انتخاب کوچکترین موارد نیز تاثیر داشته باشد برای مثال رنگ بندی، نور پردازی، انتخاب متریال اولیه، انتخاب میز و صندلی و سایر المان هایی که استفاده از آن ها در محیط های اداری ضروری می باشد و …
  • توجه به مشتریان و نیاز سنجی آنها، باعث می شود تا بتوان محیطی را طراحی نمود تا علاوه بر برخورداری از زیبایی های لازم از امکانات رفاهی برای آسودگی مشتریان نیز بهره مند باشد. برای مثال در طراحی دکوراسیون اداره، با توجه به متراژ داخلی حتما باید فضایی برای نشستن مشتریان در نظر گرفت و همچنین با تفکیک بخش های مختلف بتوان راهنمای مشتریان برای تسریع در روند انجام کارهایشان شد.
  • هارمونی رنگ: با توجه به نکات مرتبط با روانشناسی لازم است که در محیط های اداری از رنگ های ملایم و روشن استفاده شود، زیرا علاوه بر بزرگتر نشان دادن فضا، تاثیر زیادی در کاهش استرس کارکنان و مراجعه کنندگان خواهد داشت و محیط را مثبت تر جلوه می دهد. قطعا استفاده از رنگ های تیره همانند سیاه برای دکوراسیون اداره مناسب نمی باشد  و از لحاظ روحی مضر خواهد بود. استفاده از رنگ روشن به همراه طراحی دکوراسیون های ساده تر موجب وسیع تر جلوه دادن محیط و جلوگیری از یکنواختی خواهد شد.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی اداری می توان از انواع متریال های اولیه نظیر چوب، شیشه، کامپوزیت، فلز و … استفاده نمود اما نکته ی قابل توجه این است که در جا و مکان صحیح مورد استفاده قرار گیرند.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از توضیحات تکمیلی و مشاوره در مورد طراحی دکوراسیون داخلی اداره ها و شرکت ها با پایا دکور تماس بگیرید.

برچسب ها : ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.