زیباترین دکور پوشاک سال ۲۰۱۸

دکور مغازه پوشاک زنانه در سال 2018

یکی از مواردی که ما در مطالب پیشین برای شما به اشتراک گذاشتیم را میتوان طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دانست.اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که زیباترین دکور مغازه پوشاک زنانه در سال 2018 چگونه بوده است.پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

به یاد داشته باشید که گروه پایا دکور با ارائه خدمات زیر همواره همراه شما خواهد بود:

دکور مغازه پوشاک زنانه

طراحی دکور داروخانه

پوشاک زنانه در سال 2018

اجرای دکور پوشاک در سال 2018

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه یکی از شاخه های پر کاربرد و با اهمیت در طراحی فضا های تجاری می باشد، در طراحی چنین فضا هایی، قسمت هایی مثل ویترین اصلی ودرب ورودی و قسمت ورودی مغازه مهم تر از سایر قسمت ها می باشد، چرا که منظر و دید اول مشتری و افراد در حال عبور در این بخش ها قرار دارد به همین دلیل معمولا در طراحی آن ها از دقت و خلاقیت بیشتری استفاده می گردد.

در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه نیز باید به نکاتی توجه کرد.دکور مغازه پوشاک مردانه باید به گونه ای طراحی شود که شایسته شخصیت مردانه نیز باشد.همه ما می دانیم که اکثر لباس های رسمی مردانه از رنگ های تیره و خنثی دوخته می شوند.مانند مغازه کت و شلوار که به رنگ های تیره دوخته و عرضه می شوند.

ویترین مغازه می بایست معرف محصولات موجود در فروشگاه و در واقع هدف و ایده ی اصلی طراحی را شامل شود، تزیینات به کار رفته در فضای ویترین می توانند به شکل مستقیم به معرفی محصول بپردازند و یا با استفاده از یک مفهوم استعاری و غیر مستقیم به تبلیغ محصول مورد نظر بپردازند. برای مثال، نشان دادن ویترین فروشگاه با قرار دادن المان ها و شاخص های خیاطی مانند نخ و سوزن های دکوراتیو یا قیچی، به طور غیر مستقیم مفهوم مورد نظر را انتقال می دهد.

در طراحی ویترین مغازه باید به این نکته توجه کرد که دکوراسیون فضای تجاری و محل نمایش محصولات محدود به باکس ها و استند های قرار گیری اجناس یا مانکن های لباس بر تن نیست! ویترین مغازه می تواند شبیه سازی ای از محیط گرم خانه باشد، گاهی می توان با المان تزیینی کوچک و نصب بنر های طراحی شده فضا ای متفاوت را رقم زد. در این قسمت عکس هایی از طراحی های مختلف ویترین مغازه آورده ایم.

پوشاک زنانه در سال 2018

جالبتریین دکور مغازه پوشاک در سال 2018

دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف و قفسه بندی و نورپردازی و چیدمان اجناس و کف پوش و ویترین و نقاشی و … است که باید هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا شما دکوراسیونی زیبا و متفاوت داشته باشید.

گروه صنعتی پایا دکور در خصوص خدمات بسیار زیادی با شما همراه خواهد بود :

طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

برچسب ها : , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *