استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون ادارای

بسیاری از افراد در انتخاب نوع کاغذ دیواری که قرار است در محیط اداری و محل کارشان به کار برده شود، تردید دارند و به علت تنوع زیاد در طرح ها و مدل ها نمی توانند به راحتی گزینش نمایند.

به نظر شما یک کاغذ دیواری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و در انتخاب آن چه پارامتر هایی را باید در نظر بگیریم؟

از دیدگاه شما استفاده کردن از این متریال نسبت به رنگ و سایر دیوار پوش ها چه مزیت هایی دارد و چه تاثیری در ارتقای کسب و کار و افزایش رضایت کارکنان و مراجعه کنندگان خواهد داشت؟

در این مقاله قصد داریم نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری دکوراسیون اداری را بیان نماییم. همانطور که می دانید در جامعه ی ما محیط های اداری معمولا محیط هایی رسمی و کلاسیک هستند که به ندرت عناصری در آن ها یافت می شود که موجب ایجاد حس سرزندگی شوند و اغلب ساختمان و بنا ها دارای بافت فرسوده هستند و اگر چنین نباشد هم آن گونه که باید به ایجاد جذابیت و زیبایی در آن محیط اهمیت داده نمی شود؛ از این رو در سال های اخیر نیاز به ایجاد تغییرات مثبت و چشم نوازدر دکوراسیون اداری افزایش یافته است؛ زیرا اغلب مدیران به این نتیجه رسیده اند که یکی از راه های ارتقای کیفیت عملکرد کارکنان دادن انگیزه ی کافی به آن هاست و یکی از روش های موثر ایجاد تغییرات در دکور و چیدمان محل کار می باشد .

به همین دلیل شاهد افزایش میزان استقبال استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون اداری هستیم . به همین دلیل شرکت ها و برند های تولید کننده ی این متریال نیز با آگاهی از تمایل محیط های اداری نسبت به استفاده از این محصول سعی داشته اند تا نمونه های متفاوتی از کاغذ دیواری را برای محیط های اداری تولید نمایند تا ضمن برخوراداری از زیبایی و کیفیت به گونه ای باشد که با نیازمندی ها و ملزومات این محیط نیز هماهنگی داشته باشند.

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون ادارای

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری برای طراحی دکور محیط های اداری

  1. در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای چنین فضاهایی، ابتدا باید به نوع دکوراسیون اجرا شده در محیط، توجه کنید.
  2. سعی نمایید با توجه به رنگ های موجود در دکوراسیون محل کارتان بهترین طرح و رنگ این متریال را خریداری کنید؛ زیرا انتخاب طرح های شلوغ یا دارای رنگ های خیلی پر رنگ محیط کاری را شلوغ و بی نظم نمایش می دهد و حس خوبی برای مراجعه کنندگان و مشتری ایجاد نمی کند.
  3. علاوه بر این شما باید سایر وسایل موجود در دکوراسیون اداری را در نظر داشته باشید؛ به عنوان مثال مبلمان و میز، تابلو ها و …و با توجه به آنها مناسب ترین طرح را که بیشترین هماهنگی با دکور محل کارتان دارد انتخاب کنید.
  4. پیشنهاد می شود از کاغذ دیواری ای استفاده کنید که قابل شستشو باشد و در صورت کثیف شدن بتوانید آن را به آسانی تمیز کنید.
  5. دقت کنید که این متریال از موادی موغوب ساخته شده باشد و طرح و رنگ با کیفیت بالا روی آن چاپ شده باشد زیرا استفاده از کاغذ های دیواری با کیفیت پایین نه تنها به جذابیت و خاص شدن دکوراسیون اداری محیط کارتان کمکی نمی کند؛ بلکه جلوه و نمایی که قرار است ایجاد شود را نیز از بین خواهد برد.
  6. حتما به نوع کف پوش یا سرامیک و هماهنگی آن با رنگ و طرح کاغذ دیواری توجه نمایید. در صورتی که فضای داخلی کوچک می باشد استفاده از رنگ های روشن می تواند جلوه ی بهتری داشته باشد و به بزرگ تر نشان دادن فضا کمک کند.
  1. به دلیل اینکه محیط های اداری برای اغلب افراد خسته کننده می باشند، پیشنهاد می شود از طرح هایی استفاده نمایید که در حین هماهنگی با دکوراسیون حس آرامش و انرژی را انتقال بدهد.

مزیت های استفاده از کاغذ دیواری

  1. نصب و اجرای آن روی دیوار در مدت زمان کمتری انجام می شود.
  2. مانند رنگ و سایر پوشش ها دردسر و مشکلی ایجاد نمی کند و در مقایسه با سایر دیوار پوش ها هزینه ی کمتری داشته و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.
  3. به راحتی قبل تمیز کردن و شستشو خواهد بود و بسیار با دوام است.
  4. جلوه و جذابیت خاصی به دکوراسیون محیط اداری می بخشد و باعث منحصر به فرد شدن محیط می شود.
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *