طراحی دکور مغازه ظروف یکبار مصرف

طراحی دکوراسیون مغازه ظروف یکبار مصرف

پایا دکور طراح و مجری تخصصی طراحی دکوراسیون مغازه ظروف یکبار مصرف در تهران و کرج.یکی از نکاتی که در طراحی دکوراسیون مناسب برای مغازه ها باید به آن توجه نمود، نوع و تعداد متریال های استفاده شده می باشد. قطعا برای دکور نمودن بخش های مختلفی از یک فروشگاه بر حسب متراژ و همچنین طرحی که به تایید صاحب آن کسب و کار رسیده باشد، لازم است که از چند ماده ی اولیه مثل چوب، فلز، شیشه، پلاستیک، و … استفاده شود و یک طراح خوب و کاربلد معمولا سعی می کند که تناسب بین این متریال ها را رعایت کرده و با استفاده از تکنیک های لازم در خصوص انتخاب رنگ و نوع نورپردازی و چیدمان فضا بتواند دکوراسیون داخلی مناسب را پدید آورد.

شما میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین خدمات گروه پایا دکور همراه باشید :

طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی

طراحی دکور داروخانه

طراحی دکوراسیون مغازه ظروف یکبار مصرف

دکور مغازه ظروف یکبار مصرف

هدف از اشاره به این نکته در ابتدای این مقاله از سری مقالات سایت مجموعه طراحی دکوراسیون پایا دکور این بود که تعدد متریال های استفاده شده برای پیاده سازی طرح و دکور در یک مغازه یا فروشگاه ضامن خلق دکوری جذاب و کاربردی نمی باشد. همه ی مغازه ها از جمله مغازه ظروف یک بار مصرف فروشی به ویترین نیاز دارند. در برخی از کسب و کارها با توجه به نوع اجناس می توان از ویترین های شیشه ای استفاده نمود و در برخی دیگر استفاده از قفسه ها و ویترینی که چیدمان ساده تری داشته باشد نیز کفایت می کند.

یکی از وظایف اصلی طراح دکوراسیون این است که یک ایده ی خوب و مناسب برای چیدمان نمودن ویترین مغازه ارائه دهد، به گونه ای که با سلایق صاحب آن کسب و کار مطابقت داشته و همچنین موجب افزایش زیبایی محیط داخلی گردد. برای اینکه بتوان بر مشتریان و مخاطبان تاثیر مثبت تری گذاشت و آن ها را به سمت استقبال از  یک کسب و کار هدایت کرد باید آن بیزینس را از طریق افزایش جذابیت ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه به مشتریان معرفی نمود؛ پس هر چه گیراتر و زیباتر، تاثیر گذاری بیشتر و عمیق تر می گردد.

طراحی دکوراسیون مغازه ظروف یکبار مصرف

ویترین مغازه ظروف یکبارمصرف

  • انتخاب رنگ های مناسب برای دکور ( زیرا رنگ ها در کسری از ثانیه بر ذهن بیننده تاثیر خواهند گذاشت و توجه وی را جلب می کنند )
  • به کار گیری نور پردازی مناسب به صورت کلی و موضعی برای بهتر نمایان ساختن عناصر استفاده شده در دکوراسیون ویترین
  • چیدمان نمودن مناسب ترین و مهم ترین کالاها و اجناس در ویترین اصلی فروشگاه ( حتی می توانید از کالاهای خاص فروشگاهتان در ابعاد بزرگ تر ماکت بسازید و در معرض دید مشتریان قرار دهید )

در طراحی دکوراسیون مغازه ظروف یکبار مصرف فروشی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

  • دکور طراحی شده باید با متراژ مغازه و فضای داخلی آن متناسب باشد.
  • رعایت ارتباط بین دکوراسیون و ویترین با اجناسی که در آن فروشگاه به فروش می رسند، بسیار ضروری است؛ برای مثال اگر در فروشگاه خود اجناس و کالاهای خرده ریز یکبار مصرف نیز به فروش می رسانید و این اجناس تنوع زیادی دارند، پیشنهاد می شود که از قفسه ها، کمد ها و باکس هایی برای قرار دادن این کالا ها استفاده شود تا علاوه بر ایجاد نظم در محیط بتوان از حداکثر فضا نیز به میزان لازم استفاده نمود.
  • یک دکوراسیون زیبا و کاربردی کاملا به نیازهای مخاطبان و مشتریان توجه دارد، برای مثال دکوری که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که بر حسب متراژ داخلی مغازه ظروف یکبار مصرف امکان حرکت، ایستادن و جا به جا شدن مشتریان و مشاهده ی اجناس به راحتی فراهم باشد.
  • یک پیشنهاد که به طور قطع موجب افزایش فروش شما خواهد شد، مربوط است به نحوه ی چیدمان کالا ها، پیشنهاد می شود که کالا ها و وسایل مرتبط با یکدیگر را در یک قسمت قرار دهید؛ زیرا مشتری در هنگام خرید با دیدن یک وسیله به یاد می آورد که به آن احتیاج داشته است و شما با این کار مشتریان را برای داشتن خریدی کامل تر راهنمایی می کنید.

گروه پایا دکور به عنوان یکی از برترین گروه های ارائه دهنده خدمات با ما همراه باشید :

دکور مغازه پوشاک زنانه

طراحی دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی

برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *